Nog 6 dagen - Reisverslag uit Vlist, Nederland van Chiel Zwijnenburg - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Vlist, Nederland van Chiel Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door: Chiel

Blijf op de hoogte en volg Chiel

09 Augustus 2010 | Nederland, Vlist

Het ging de afgelopen tijd nogal snel.

3 weken geleden(19 Juli), ik ben met Hendrik en Mattijs in Praag, krijg ik ineens een telefoontje van m'n moeder.
De Kibboets waar ik op gereageerd had heeft terug gemaild, en de reactie was 'verrassend'. Ik kon niet halverwege September komen zoals gepland, maar kon alleen komen als ik halverwege Augustus zou komen, of dat uitkwam en of ik dus een maandje eerder wilde komen. Wow, ehh, oke dan maar.
Maar dit versnelde alles nogal vooral omdat ik pas over 2 weken thuis zou zijn. Gelukkig heb ik geweldige ouders die dus snel een ticket voor me boeken en van alles regelen. Pfu

Maar als ik thuis zou komen zou mijn familie nog een week op vakantie zijn, en zouden we dus nog maar één week samen hebben voordat ik weg ga. Nou dan maar ff terug komen na Israël.

Dus over 2,5 maand ben ik weer 2 weken thuis voor ik naar Nepal ga.

Oké vakantie is voorbij, ouders zijn terug en dus snel maar even een feestje geven voor een paar vrienden, dat was dus gisteravond.

Vandaag een travelbag gekocht en (weer) prikken gehaald, Vrijdag mijn laatste werk dag en Zaterdag op het vliegtuig, van Turkish Airlines, (als dat maar goed gaat) naar Israël.

Dat lezen jullie allemaal in mijn volgende verslag

  • 15 Augustus 2010 - 07:42

    Arvid:

    Hoi Chiel,

    Ik hoop dat alle prikken de moeite waard zijn en dat je een hele mooie tijd te gemoed gaat.

    Veel plezier,

    Arvid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlist

Chiel

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 37506

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2010 - 31 Oktober 2010

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

De Wereld Rond (of niet)

Landen bezocht: